Β'

---------------------------------------------------------------------------

Εφαρμογή με το ποντίκι


https://www.abcya.com/games/counting_sorting_comparing

---------------------------------------------------------------------------

Εργονομία

 Πώς καθόμαστε και κάνουμε εργασίες μπροστά 
σε έναν υπολογιστή;
Κάνουμε κλικ την εικόνα και διαβάζουμε τις οδηγίες δυνατά. 

Φροντίζουμε να τις τηρούμε τόσο εμείς όσο και οι γονείς μας.




-----------------------------------------------------------------------------

Πιάσε όσα περισσότερα γράμματα μπορείς

Βρίσκω τα γράμματα στο πληκτρολόγιο




-----------------------------------------------------------------------------





-----------------------------------------------------------------------------



-----------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------


Γράψε τις μέρες της εβδομάδας


---------------------------------------------------------------------------

 Δίνω απλές εντολές- Βασικές κινήσεις σε δάπεδο


https://view.genial.ly/61f2940e22cf0e00123aee30/presentation-sxhmata-kai-xrwmata-me-odhgies

---------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------

Γνωρίζουμε τον υπολογιστή μας ...

https://drive.google.com/open?id=1xK_ZlImulKEHWZdPagYL23c3aV-0QgJ9


Θα ανοίξετε το Word και θα τα γράψετε το ένα κάτω από το άλλο. 

Θυμόμαστε ότι γράφουμε το ένα και μετά πατάμε Enter, το άλλο πάλι Enter κ.ο.κ


Βρείτε τις λέξεις του Κρυπτόλεξου    

https://content.e-me.edu.gr/wp-admin/admin-ajax.php?action=h5p_embed&id=58400




---------------------------------------------------------------------------

https://www.liveworksheets.com/kj611830ba


---------------------------------------------------------------------------





---------------------------------------------------------------------------

Online εφαρμογές 
για το στολισμό ενός χριστουγεννιάτικου δέντρου



---------------------------------------------------------------------------

Το κουίζ των Χριστουγέννων


---------------------------------------------------------------------------

Χριστουγεννιάτικα παιχνίδια

Από το Santa Tracker :-)

  • Ξυρίζουμε τον Άγιο Βασίλη ΕΔΩ
  • Δημιουργούμε Ξωτικά ΕΔΩ
  • Χρωματίζουμε Χριστουγεννιάτικες μπάλες ΕΔΩ 
  • Αναζητώντας τον Άγιο Βασίλη ΕΔΩ
  • Ταίριαξε χριστουγεννιάτικα στολίδια ΕΔΩ
  • Ζωγραφίζουμε Χριστούγεννα ΕΔΩ
---------------------------------------------------------------------------

 Πατώντας τα σωστά σημεία του pop-it σύμφωνα με τις εντολές κίνησης που δίνονται θα βοηθήσεις τα αντικείμενα να φτάσουν στο στόχο τους.

https://view.genial.ly/61b4e768c6b5ca0ddc7b9553/interactive-content-xristoygenniatiko-pop-it-me-entoles-kinhshs

---------------------------------------------------------------------------

Οι λέξεις μπερδεύτηκαν



---------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------


https://www.abcya.com/games/christmas_word_search

---------------------------------------------------------------------------

https://www.akidsheart.com/holidays/christms/savegifts/GiftRescue.html

---------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------

Περιφερειακά μηχανήματα του υπολογιστή μας


Βρες τις λέξεις του Κρυπτόλεξου

---------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------
Πάμε να δούμε τι είναι αυτό το Internet τελικά.



---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------

Τα μέρη ενός υπολογιστή



---------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------

Γράφω τα φρούτα

https://www.liveworksheets.com/mb1751082md


---------------------------------------------------------------------------


Ασφάλεια στο διαδίκτυο

---------------------------------------------------------------------------

Προγραμματίζουμε ...... με τη χρήση των επαναλήψεων




---------------------------------------------------------------------------

Πέντε συσκευές του υπολογιστή 


---------------------------------------------------------------------------


Γυρίζουμε και ζωγραφίζουμε.....!!!!!

---------------------------------------------------------------------------

Καρναβαλάκια

https://myoctocat.com/build-your-octocat/

---------------------------------------------------------------------------
Απόκριες με προγραμματισμό
για τους μικρούς μας φίλους

https://view.genial.ly/63ef5254aa4891001813c4a6/interactive-content-apokries-me-to-beebot


από την 

---------------------------------------------------------------------------

Κυνήγι Θησαυρού

Ένα αποκριάτικο παιχνίδι.

---------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------

Κυρα-Σαρακοστή
Συμπληρώνουμε τα γράμματα με τόνο.

---------------------------------------------------------------------------

Άσκηση στον κειμενογράφο




---------------------------------------------------------------------------


Ο Ποντικομούρης (απλό και εξαιρετικό!)

---------------------------------------------------------------------------

Τα Ελληνάκια- αφήγηση και κουίζ

 Ακούστε και δείτε το βιβλίο "Τα Ελληνάκια" και απαντήστε στις ερωτήσεις του κουίζ στη συνέχεια.

https://nataliageorgitziki.blogspot.com/2022/03/blog-post_18.html


---------------------------------------------------------------------------

Δουλεύουμε με το ποντίκι

Τα παιδιά μπορούν να σχεδιάσουν με την πένα έναν Τσολιά, μια Αμαλία, ένα τσαρούχι και μια Ελληνική σημαία. Εξοικείωση με το ποντίκι για τα παιδιά της Α και Β Δημοτικού.



από την Ναταλία Γεωργιτζίκη 

---------------------------------------------------------------------------
Η Αθηνά και το νέο της τάμπλετ


Ας κάνουμε κι ένα μικρό φύλλο εργασίας




και ένα παιχνιδάκι με τα μέρη του υπολογιστή 




---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
Ζωγραφίζω ... με μυαλό



Για να κατεβάσουμε το TuxPaint:  http://www.tuxpaint.org/

---------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------


Ζωγραφίζω για το Πάσχα



---------------------------------------------------------------------------

Έρχεται το Πάσχα...


---------------------------------------------------------------------------
Ένα παιχνίδι για τη γιορτή του Πάσχα


Ο κάθε παίκτης ρίχνει το ζάρι και προχωρά στην ανάλογη θέση.

Αν έχει αυγό, πρέπει να απαντήσει σωστά στην ερώτηση και να πάρει το αυγό να το τοποθετήσει στο καλάθι του.

Όποιος φτάσει πρώτος στο τέρμα παίρνει και τα τρία κόκκινα αυγά.

Το παιχνίδι τελειώνει όταν τερματίσουν όλοι.

Νικητής είναι αυτός που έχει μαζέψει τα περισσότερα αυγά!




από την συνάδελφο Κωνσταντίνα Παπανικολάου

---------------------------------------------------------------------------

Πασχαλινές δραστηριότητες

---------------------------------------------------------------------------
Εποχές (Εννοιολογικός χάρτης)




---------------------------------------------------------------------------

Ταξιδιωτική κάρτα

Θα χρησιμοποιήσουμε την ιστοσελίδα www.toonytool.com.

Αναλυτικές οδηγίες θα βρείτε εδώ:


---------------------------------------------------------------------------

Τα αντίθετα

---------------------------------------------------------------------------


Προγραμματίζουμε .... με τις επαναλήψεις

---------------------------------------------------------------------------



---------------------------------------------------------------------------
Με την βοήθεια του υπολογιστή


---------------------------------------------------------------------------
Τα ζωάκια μιλούν μεταξύ τους

---------------------------------------------------------------------------


Πακέτα από το φωτόδεντρο για βασικές γνώσεις προγραμματισμού 

για τους μικρούς μας μαθητές.

 

1. Κίνηση σε λαβύρινθο για συλλογή αντικειμένου

Περιβάλλον προγραμματισμού ρομπότ, με τη χρήση εντολών κίνησης. 

2. Κίνηση ρομπότ σε λαβύρινθο, με δυνατότητα διόρθωσης προγράμματος

Δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να πειραματιστούν με τις εντολές προγραμματισμού για να οδηγήσουν το ρομπότ στην έξοδο του λαβυρίνθου.

3.Προγραμματισμός ρομπότ με επεξεργασία δαπέδου

Κάντε κλικ και τοποθετήστε λουλούδια και διπλό κλικ για να τοποθετήσετε λιμνούλα. Θα πρέπει το ρομπότ σας να πάει στο λουλούδι αλλά να αποφύγει τη λιμνούλα.

---------------------------------------------------------------------------
ΟΔΗΓΙΕΣ
1. Πατάμε στον σύνδεσμο κάτω από την εικόνα.
2. Πατάμε λήψη (πάνω δεξιά)

3. Το αρχείο κατέβηκε κάτω αριστερά και το κάνουμε κλικ.
4. Ανοίγει το Word και πατάμε ενεργοποίηση επεξεργασίας
-------------------------------
Η ταυτότητά μου

Όταν το τελειώσετε, το αποθηκεύετε και μετά το στέλνετε με μήνυμα σε εμένα 
(μέσα από το Eclass)

Διαβάστε και το παρακάτω παραμύθι

---------------------------------------------------------------------------

Σουτάρετε μερικά πέναλτι


---------------------------------------------------------------------------
Δημιουργικές δραστηριότητες στον Η/Υ 

TuxMath

 Σε αυτό το παιχνίδι πυροβολισμών αστεροειδείς απειλούν τον φιλικό πιγκουίνο Tux. Τα πυρομαχικά του; Οι μαθηματικές πράξεις! Οι ιπτάμενες πέτρες είναι στην ουσία διαστημικές διαιρέσεις, πολλαπλασιασμοί, αφαιρέσεις και προσθέσεις. Βρίσκοντας την σωστή απάντηση τις καταστρέφεις και σώζεις τα ιγκλού των πιγκουίνων από τις καταστρεπτικές συνέπειες. 

 

 Το TuxMath είναι ένα ελεύθερο λογισμικό ανοιχτού κώδικα που απευθύνεται σε παιδιά 7 με 13 χρόνων. Προσφέρει πολλές αποστολές που απαιτούν υπολογισμούς που όσο πάνε δυσκολεύουν.

 Ποιος είπε ότι τα μαθηματικά πρέπει να είναι βαρετά;;;

Ο σύνδεσμος για το TuxMath είναι ο παρακάτω

https://tuxmath.en.softonic.com/

Κατεβάζετε το πρόγραμμα από τον πράσινο σύνδεσμο. Κατόπιν πηγαίνετε στις λήψεις και κάνετε εγκατάσταση ακολουθώντας τις οδηγίες.


---------------------------------------------------------------------------


Πατήστε πάνω στην εικόνα αυτή.


Πατάμε το κουμπάκι αυτό για να "κατεβάσουμε " το αρχείο.

Έπειτα πατάμε το αρχείο κάτω αριστερά που "κατέβηκε"

και στο τέλος πατάμε Ενεργοποίηση επεξεργασίας για να μπορούμε να δουλέψουμε.
---------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------
  1. Ιστορία υπολογιστών 1
  2. Η εξέλιξη των υπολογιστών- digicrafts
  3. Ιστορική εξέλιξη υπολογιστών- φωτόδεντρο
  4. Κατηγορίες υπολογιστών- διαδραστικό βιβλίο- eme
  5. Μεγάλοι, μικροί και μικρότεροι υπολογιστές- digicrafts
  6. Κατηγορίες υπολογιστών- κουίζ αντιστοίχισης
  7. Κατηγορίες υπολογιστών- εικόνες κουίζ
  8. Τα παιδιά αντιδρούν σε υπολογιστές του 1977
  9. ταξίδι στην ιστορία των υπολογιστών
  10. Μουσείο πληροφορικής- εικονική περιήγηση
  11. Χρήση υπολογιστή από μικρούς και μεγάλους
  12. Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν υπολογιστή- κουίζ σωστό/ λάθος
  13. Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν υπολογιστή- κουίζ
  14. Πού μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν υπολογιστή- φύλλο εργασίας
  15. χρήση υπολογιστή στην καθημερινή ζωή
  16. Υπολογιστής- ένα πολυεργαλείο
  17. Έκφραση με τη χρήση υπολογιστή- φωτόδεντρο
  18. Πού χρησιμοποιούμε τον υπολογιστή- φωτόδεντρο
  19. Ο υπολογιστής στην καθημερινότητα
  20. Πείτε τι κάνετε εσείς με έναν υπολογιστή στο padlet εδώ
  21. Χρήση υπολογιστή- φύλλο εργασίας 1
  22. Χρήση υπολογιστή- φύλλο εργασίας 2
  23. Χρήση υπολογιστή- φύλλο εργασίας 3
  24. Τα είδη των υπολογιστών- ένα εκπαιδευτικό σενάριο

Λειτουργία υπολογιστών:

  1. Επιφάνεια εργασίας- έναρξη και τερματισμός υπολογιστή- βίντεο
  2. Έναρξη και τερματισμός υπολογιστή- φύλλο εργασίας
  3. Η επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή- βίντεο- digicrafts
  4. Κόλπα στην επιφάνεια εργασίας- ένα βίντεο- digicrafts
  5. Η επιφάνεια εργασίας του υπολογιστή- φύλλο εργασίας
  6. Σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή- διαδραστικό βίντεο- φωτόδεντρο
  7. Σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή- διαδραστικό βιβλίο- φωτόδεντρο
  8. ένα διαδραστικό βιβλίο σχετικά με τη σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή- eme

Οι συσκευές του υπολογιστή:

  1. Γνωρίζω τις συσκευές του υπολογιστή- βίντεο
  2. Φτιάχνω το παζλ για τις συσκευές του υπολογιστή
  3. Οι συσκευές του υπολογιστή- μια παρουσίαση
  4. Αναγνωρίζω τις συσκευές του υπολογιστή- ένα παιχνίδι
  5. Κάνε το κουίζ και βρες τις συσκευές του υπολογιστή
  6. Αντιστοίχισε τις ονομασίες των συσκευών με τις εικόνες τους
  7. Δες τις κάρτες και μάθε περισσότερα για το υλικό του υπολογιστή
  8. Οι συσκευές του υπολογιστή- διαδραστικό βιβλίο φωτόδεντρο
  9. Μαθαίνω τα μέρη του υπολογιστή- σενάριο αίσωπος
  10. Υλικό υπολογιστή- σενάριο αίσωπος
  11. Τροχός της τύχης για τις συσκευές του υπολογιστή
  12. Μάντεψε ποια συσκευή είμαι
  13. Παιχνίδι μνήμης με τις συσκευές του υπολογιστή

Το ποντίκι του υπολογιστή:

  1. Το ποντίκι του υπολογιστή- μία διαδραστική εφαρμογή
  2. Παζλ και παιχνίδια για το ποντίκι
  3. Μια αφίσα για το ποντίκι του υπολογιστή
  4. κουίζ για τα πλήκτρα του ποντικιού
  5. φύλλο εργασίας για το ποντίκι- πώς το κρατάμε και ενέργειες
  6. χρήση ποντίκι- φύλλο εργασίας
  7. Ένα φύλλο εργασίας για το ποντίκι του υπολογιστή
  8. Ερωτήσεις σχετικά με το ποντίκι του υπολογιστή
  9. Μια διαδραστική εικόνα με πληροφορίες για το ποντίκι του υπολογιστή
  10. tangram- ένα παιχνίδι για την εξάσκηση στο ποντίκι
  11. παίξε μερικά παιχνίδια και εξασκήσου στο ποντίκι
  12. Μια εκπαιδευτική παρουσίαση για το ποντίκι με θεωρία και παιχνίδια
  13. Σχεδιάζω με το ποντίκι του υπολογιστή
  14. Φθινοπωρινές ζωγραφιές για σχεδιασμό με το ποντίκι
  15. Ενώνω τις τελίτσες και σχηματίζω την εικόνα με το ποντίκι

Σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή:

  1. Σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή
  2. Σωστή στάση στον υπολογιστή- βίντεο1
  3. Σωστή στάση στον υπολογιστή- βίντεο2
  4. Σωστή στάση στον υπολογιστή- διαδραστικό βίντεο
  5. Σωστή στάση εργασίας στον υπολογιστή- διαδραστικό βιβλίο- φωτόδεντρο
  6. ένα παζλ για τη σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή
  7. κουίζ για τη σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή
  8. ένα φύλλο εργασίας για τη σωστή θέση στον υπολογιστή
  9. ένα escape room σχετικά με τη σωστή θέση εργασίας στον υπολογιστή

Πληκτρολόγιο- κειμενογράφος- εισαγωγή και μορφοποίηση κειμένου:

  1. Μια εκπαιδευτική παρουσίαση για το πληκτρολόγιο
  2. Θυμάμαι πώς γράφω σωστά με το πληκτρολόγιο
  3. Τοποθετώ τα πλήκτρα στη σωστή θέση 1
  4. Τοποθετώ τα πλήκτρα στη σωστή θέση 2
  5. Πληκτρολογώ τα γράμματα της αλφαβήτας- scratch
  6. Συμπληρώνω τα πεζά και κεφαλαία γράμματα
  7. Εισάγω αριθμούς με το πληκτρολόγιο
  8. Βάζω το σωστό ς σίγμα στο ποίημα
  9. Βάζω τόνους στα γράμματα που λείπουν
  10. Γράφω μικρά και κεφαλαία (απλές λεξούλες και γράμματα- learning apps)
  11. Αντιγράφω το κείμενο που βλέπω
  12. Εισαγωγή λέξεων με το πληκτρολόγιο
  13. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 1
  14. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 2
  15. Αντιγραφή κειμένου σε κειμενογράφο 3
  16. Ο μάστερ του πληκτρολογίου
  17. Εισάγω σύμβολα με το πληκτρολόγιο
  18. Γράφω τις συσκευές του υπολογιστή- learningapps
  19. Ελέγχω τις γνώσεις μου στο πληκτρολόγιο
  20. Πληκτρολόγιο- βασικές λειτουργίες- κουίζ
  21. Ο κειμενογράφος μου στο διαδίκτυο- φωτόδεντρο
  22. Δημιουργώ κάρτες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
  23. Δημιουργώ μια πρόσκληση στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
  24. Δημιουργώ πινακίδες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
  25. Μορφοποίηση γραμματοσειράς- φωτόδεντρο
  26. Μορφοποίηση γραμματοσειράς και παραγράφου- ένα φύλλο εργασίας
  27. Μορφοποίηση γραμματοσειράς- ένα κουίζ
  28. Εργαλεία μορφοποίησης παραγράφου- ένα κουίζ
  29. Στοίχιση και μορφοποίηση παραγράφου- φωτόδεντρο
  30. Αντιγραφή και μετακίνηση στον κειμενογράφο
  31. Πίνακες στον κειμενογράφο- φωτόδεντρο
  32. Ασκήσεις στον κειμενογράφο- εισαγωγή και μορφοποίηση κειμένου
  33. Ελέγχω τις γνώσεις μου στο πληκτρολόγιο- φύλλο εργασίας
  34. Τα εργαλεία μορφοποίησης γραμματοσειράς και παραγράφου στον κειμενογράφο- φύλλο εργασίας

Ζωγραφική, δραστηριότητες και παιχνίδια:

  1. Ζωγραφική στον ιστό- ένα πρόγραμμα όμοιο με τη ζωγραφική των windows
  2. Online ζωγραφική
  3. Ψηφιοποιημένες εικόνες- φωτόδεντρο
  4. Σχεδιάζω και ζωγραφίζω πασχαλινά
  5. Βασικός προγραμματισμός με επεξεργασία δαπέδου- φωτόδεντρο
  6. Προγραμματισμός ρομπότ- φωτόδεντρο
  7. Η κυρά Δημοκρατία και η κυρά Δικτατορία- Επέτειος Πολυτεχνείου
  8. Τα δικαιώματα των παιδιών- 20 Νοεμβρίου
  9. Διαβάζουμε ψηφιακά παραμύθια και συζητάμε
  10. Αποθήκευση αρχείου και διαχείριση φακέλων
  11. Η ιστορία του Αρλεκίνου- για τις απόκριες
  12. Ζωγραφική για τις απόκριες
  13. Τα χέρια δε χτυπάνε- τα χέρια αγαπάνε- σχολικός εκφοβισμός
  14. Η Αθηνά και το νέο της τάμπλετ- βιβλίο και κουίζ για το χρόνο στις ψηφιακές συσκευές
  15. Η Αθηνά μαθαίνει για τα προσωπικά δεδομένα
  16. Ο Σίφης ο ποντικός και το διαδίκτυο- μαθαίνω για τους αγνώστους στο διαδίκτυο
  17. Η Αθηνά στον κόσμο του YouTube
  18. Παιχνίδια και κουίζ σχετικά με την Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα των παιδιών 
  19. Προγραμματισμός με απλές εντολές κίνησης- codemonkey
  20. Προγραμματισμός για πιο προχωρημένους- RunMarco
  21. Μεταφορά και απόθεση από το Code.org
  22. Κίνηση με εντολές από το code.org
  23. Εντοπισμός σφαλμάτων σε πρόγραμμα και διόρθωση από Code.org
  24. Δομές ακολουθίας με σύνθετες εντολές- μέλισσα- Code.org
  25. Καλλιτέχνης- ακολουθία- Code.org
  26. Καλλιτέχνης- σχήματα- Code.org
  27. Ελεύθερη σχεδίαση- code.org
  28. Λαβύρινθος- επαναλήψεις- Code.org
  29. Μέλισσα- επαναλήψεις- σύνθετες εντολές- Code.org
  30. Εργαστήριο παιχνιδιών- δημιουργία σεναρίου- Code.org
  31. Καλλιτέχνης- επαναλήψεις- Code.org
  32. Ντύνω τη γάτα αποκριάτικα και όχι μόνο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου